نبات شاخه ای زعفرانی می تواند باعث ایجاد تورم در حنجره شود

نبات شاخه ای زعفرانی بهترین دوست بسیاری از کودکان در سراسر جهان است که تقریباً همه هر چند وقت یک بار از یک تکه نبات لذت می برند. بنابراین، می توان گفت که نبات قطعاً یکی از بهترین اختراعات بشر است، پس از چای و چرت زدن. !

شکر آغاز کننده پوسیدگی دندان نیست. بر خلاف کشور ما که مصرف شیرینی در فروشگاه‌های مواد غذایی کم مصرف است و شیوع پوسیدگی دندان در آن بالاست، بریتانیا مصرف سرانه قند بالایی دارد اما میزان پوسیدگی دندان کم است.

مردم فکر می کنند که خوردن شکر اغلب می تواند به راحتی منجر به پوسیدگی دندان شود، زیرا قند برای مدت طولانی در حفره دهان وجود دارد و می تواند به یک محیط کشت باکتریایی تبدیل شود که باعث کثیف شدن دندان ها می شود و باعث پوسیدگی دندان می شود.

نبات مدت زیادی است که وجود دارد. اگرچه شیرینی‌های فردی آنقدر که ما فکر می‌کنیم قدیمی نیستند، شیرینی‌ها در حدود 4000 سال قبل از میلاد وجود داشته‌اند.

نبات

به این معنی که برخی از قدیمی‌ترین ملل متمدن از آنها لذت می‌بردند. در نتیجه، شیرینی‌ها بخش عظیمی از فرهنگ امروز ما هستند. شگفت آور .

انواع مختلفی از نبات وجود دارد: از خوراکی‌های شیرین مانند خرس صمغی گرفته تا تخته‌های شکلاتی و نبات‌های نباتی. و این فقط نوک کوه یخ است! با طعم‌ها و بافت‌های مختلف برای کشف، وقتی نوبت به شیرینی‌ها می‌رسد، چیزی برای همه وجود دارد. .

چه دندان شیرین داشته باشید و چه به دنبال راهی برای درمان خود باشید، هیچ چیز مانند دندان قروچه کردن روی یک تکه نبات خوشمزه نیست. پس چرا امروز به فروشگاه نبات محلی خود سر نزنید و از شیرینی شایسته لذت نبرید؟ تو لیاقتش را داری!

اما قبل از آن، چرا متوجه نمی شوید که کدام نوع نبات هستید؟ این مسابقه را انجام دهید تا متوجه شوید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.