محققان کشف کردند که مصرف خرما پیارم و فشار خون بالا باعث مرگ فراعنه ی مصر بوده است

کیفیت خرما تحت تأثیر عوامل مختلفی است: تنوع، منطقه مبدا، روش برداشت، شرایط حمل و نقل و نگهداری. هنگام انتخاب خرما، به خرماهایی که به طور طبیعی روی درخت خرما خشک شده اند، بدون پردازش اضافی ترجیح دهید.

روش دوم خشک کردن در کوره است و روش سوم که کمتر مطلوب است، خیساندن در گلوکز یا شربت شکر است. آخرین روش ارزان ترین روش برای تولید کننده.

تحقیقات زیادی بر روی خرما پیارم و فشار خون انجام شده که نشان می دهد خرما علاوه بر فشار خون، باعث درمان اکثر بیماری ها خواهد بود.

اما بی فایده ترین روش برای مصرف کننده است: میوه ای که به طور طبیعی بسیار غنی از گلوکز و فروکتوز است و در شربت خیس شده است، تبدیل به یک بمب قندی می شود.

هنگام انتخاب محصول، به رنگ آن توجه کنید میوه باید یکنواخت تیره، نسبتاً نرم (اما با سنگ)، مات باشد، در حالی که پوست باید بدون ترک باشد و نباید پوسته پوسته شود (این اتفاق در هنگام خشک شدن سریع در اجاق ها رخ می دهد).

خرما

خرمای تازه دارای رنگ خردلی طلایی مایل به زرد، پوستی صاف و براق است. طعم آنها شیرین ترش، کمی قابض و در میوه های بالغ تر عسل است. خرمای تازه حاوی ویتامین C بیشتر و کالری کمتری است،

آبدار است حاوی حدود 80٪ رطوبت است (در خرمای بالغ – 50-70٪ و در خرمای خشک – کمتر از 10٪). بنابراین میزان غلظت قندها در خرمای خشک بسیار بیشتر است.

صرف نظر از روش مصرف (تازه یا خشک، با شیر یا چای)، باید اعتدال را به یاد داشته باشید و بیش از دو میوه در روز مصرف نکنید.

خرما در حد اعتدال نه تنها می تواند بی خطر باشد، بلکه برای زنان باردار نیز مفید است. هیچ شواهدی دال بر ضرر خوردن خرما در سه ماهه اول، دوم و سوم بارداری وجود ندارد.

آنها می توانند به درمان تهوع صبحگاهی، خستگی کمک کنند و می توانند جایگزینی برای شیرینی ها و کیک های دارای چربی ترانس باشند که قطعاً برای بدن زن باردار مفید نخواهد بود. با این حال، همه چیز به کمیت بستگی دارد. با هر غذای شیرین، اعتدال لازم است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.