استفاده از کنجد عمده فروشی باعث تغییر اندازه بینی می شود

فواید کنجد عمده فروشی، به ویژه در هند رشد می کند، بی پایان است. علاوه بر فواید کنجد، مصرف بیش از حد آن مضراتی نیز دارد.

کنجد گیاه کوچکی است که در آسیا، اروپا، آناتولی و به ویژه هند می روید و نامی است که به دانه های زرد رنگ این گیاه داده اند.

کنجد که غذایی با ارزش چربی و انرژی بسیار بالاست، سرشار از پروتئین، کلسیم، منیزیم، مواد معدنی پتاسیم و ویتامین های گروه B است.

گیاهی است که حامل روغن فراوان است و با مصرف خوراکی اثر ملین ایجاد می کند. به عنوان مرهم برای زخم ها و کبودی ها و همچنین به عنوان افزودنی در پزشکی استفاده می شود.

به بدن انرژی می دهد. قدرت جنسی را افزایش می دهد. برای بیماری های تنفسی مفید است. سینه را نرم می کند و از تنگی نفس و برونشیت محافظت می کند و اثر آنتی اکسیدانی دارد. در برابر سرطان محافظت می کند.

کنجد

دانه های کنجد را روی شیرینی ها و کلوچه ها می پاشند که طعم خاصی به شیرینی ها می دهد. کنجد را له می کنند تا تهینی به دست آید و حلوای تاهینی پخته می شود.

روغن کنجد از خرد کردن مکانیکی دانه های کنجد به دست می آید. روغن کنجد برای رفع گلودرد و سرفه بسیار مفید است. مایعی که با روغن کنجد، آب ریحان و روغن زیتون مخلوط و جوشانده می شود، مو را تقویت می کند.

به صورت خوراکی یا خارجی مانند مرهم مصرف شود، در برابر قابض ناشی از خشکی بدن بسیار مفید است و ورم های سفت را نرم می کند و برای آکنه های صورت و سر بسیار مفید است.

هر فرد باید روزانه مقدار کمی کنجد خام مصرف کند، زیرا نه تنها یک محرک عالی برای تقویت قدرت است، بلکه از سرطان پروستات نیز پیشگیری می کند.

توجه به این نکته ضروری است که کنجد تولید تستوسترون را افزایش می دهد و در نتیجه باعث افزایش سلامت مردان و افزایش تحرک و تعداد اسپرم می شود که مستقیماً بر باروری تأثیر می گذارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.