مصرف گوشت بلدرچین کرمانشاه در سراسر ایران ممنوع شد

گوشت بلدرچین کرمانشاه متعلق به محصولات رژیمی است. وزن لاشه پرندگان کوچک حدود 145 گرم و طول آنها به طور متوسط ​​20 سانتی متر است.

برای تهیه گوشت بلدرچین در بسیاری از نقاط جهان مزارع خاصی وجود دارد که پرندگان را پرورش می دهند. در روسیه آنها را منحصراً از طریق شکار به دست می آوردند و چنین محصولی شایسته سفره سلطنتی تلقی می شد.

هر محصول غذایی قوانین انتخاب خاص خود را دارد، گوشت بلدرچین نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای شروع، ارزش ارزیابی بو و ظاهر لاشه را دارد.

گوشت باید تمیز و بدون لکه یا آسیب باشد. خمیر باید الاستیک باشد، این را می توان با یک آزمایش شناخته شده بررسی کرد روی سطح لاشه را فشار دهید. فرو رفتگی حاصل باید به سرعت بهبود یابد، در غیر این صورت ممکن است به کیفیت محصول شک کنید.

اگر گوشت را در بسته بندی خریداری می کنید ، حتماً به یکپارچگی آن و همچنین برچسب ، سازنده ، شرایط و روش نگهداری باید در آنجا مشخص شود.

گوشت

گوشت بلدرچین سرد شده را می توان در یخچال نگهداری کرد، اما حداکثر 2 هفته. باید روی بشقاب گذاشته و با فویل یا کاغذ روغنی بپوشانید. گوشت را با غذاهایی که بدون عملیات حرارتی می خورید نگه ندارید.

اگر لاشه در بسته باشد، زمان به 2 روز کاهش می یابد، زیرا یک گاز بی اثر در داخل انباشته می شود که طعم محصول را خراب می کند. اگر بلدرچین یخ زده باشد، زمان نگهداری آن چند ماه است.

فواید گوشت بلدرچین وجود تعداد زیادی از مواد لازم برای زندگی عادی است. پروتئین زیادی در آن وجود دارد که برای بافت عضلانی و به ویژه برای افرادی که سبک زندگی فعالی دارند، ورزش می کنند و همچنین برای بدن در حال رشد بسیار مهم است.

ترکیب گوشت بلدرچین شامل پتاسیم و فسفر است – مواد معدنی که در درجه اول وضعیت ماهیچه و بافت استخوان را بهبود می بخشد. در میان ویتامین ها، گروه B برجسته است که متابولیسم و ​​عملکرد سیستم عصبی را بهبود می بخشد.