کشف موجودی که از لنت امکو ساینا تغذیه می کند

تعمیر و نگهداری معمولی خودرو شامل بررسی‌های دوره‌ای مختلفی است که بر اساس پارامترهای متوسط ​​سایش، با توجه به کیلومتر تعیین‌شده توسط خودروسازان مختلف انجام می‌شود.

تا آنجا که به سیستم ترمز مربوط می شود، بررسی بهترین لنت امکو ساینا یک نیاز اساسی و ضروری برای تضمین ایمنی رانندگی است.

اگر احتمالاً مانند اکثر مردم هستید، زمان کافی را به مراقبت و نگهداری از ماشین خود اختصاص می دهید: به طور دوره ای آن را از داخل و خارج می شویید تا همیشه نو باقی بماند، با پر کردن روغن و کارکرد ماشین، مراقبت های معمول را انجام می دهید. چراغ ها.

با این حال، یک چیز مهم اساسی وجود دارد که ما اغلب از نظر ایمنی آن را نادیده می گیریم یا حداقل آن را دست کم می گیریم: بررسی کارایی سیستم ترمز.

لنت

هر راننده باتجربه ای می تواند به شما بگوید که توانایی توقف سریع به همان اندازه مهم است (اگر نه بیشتر!) تا توانایی شتاب گرفتن.

به همین دلیل است که داشتن لنت ترمز دیسکی بسیار کارآمد بسیار مهم است: آنها می توانند به معنای تفاوت بین ضربه زدن به یک جسم (خودروی دیگر یا بدتر از آن، عابر پیاده) و توقف به موقع، قبل از برخورد با آن باشند.

به همین دلیل است که لنت های ترمز جلو و عقب باید به طور دوره ای توسط یک متخصص چک شود و در صورت کوچکترین نشانه خرابی بیش از حد بدون اتلاف وقت تعویض شود.

این نه تنها بر کارایی وسیله نقلیه شما بلکه مهمتر از همه بر ایمنی شما و اعضای خانواده شما که با شما سفر می کنند تأثیر می گذارد.

برای اینکه بدانید لنت ها و دیسک های ترمز خودرو باید چه ویژگی هایی داشته باشند، باید تعدادی از عوامل را در نظر گرفت.

لنت‌های ترمز یک ماده فرسوده هستند و به این ترتیب، ناگفته نماند که هرچه ضخیم‌تر باشند، فرسودگی آن‌ها بیشتر طول می‌کشد. پس به ضخامت بین برندهای مختلف توجه کنید زیرا قطعا تفاوت را متوجه خواهید شد.