کارتریج لیزری رنگی hp باعث افسردگی مردی در چاپخانه شد

جدا از پلاستیک، تونرهای چاپگر اولیه در دهه 1970 چیزی بیش از دوده و زنگ داشتند. دومی اکسید آهن برای کنترل بهتر در فرآیند تصویربرداری، آن را مغناطیسی کرد.

این برای چاپ رنگی که در سال 1994 به وجود آمد کار نمی کند. اکسید تیره رنگ ها را قهوه ای می کرد. اما سازندگان افزودنی ها و اصلاحات دیگری را برای بهبود سرعت و کیفیت تصویر ارائه کرده اند.

اما رنگ‌های روشن را ایجاد می‌کند، بوی سمی کمتری دارد و نقطه ذوب پایین‌تری دارد که باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود و به ماشین اجازه می‌دهد سریع‌تر کار کند.

فقط با آن کارتریج لیزری رنگی hp با احتیاط رفتار کنید ریختن تونر باعث آشفتگی می شود و استنشاق ذرات ریز معلق در هوا می تواند روی ریه های شما تأثیر بگذارد.

کارتریج

فرمول‌های واقعی به‌صورت سفارشی برای ماشین‌های خاص طراحی شده‌اند، بنابراین فهرست‌های مواد می‌توانند متفاوت باشند. اما در اینجا دستور العمل اصلی برای اکثر چاپگرهای جدیدتر آمده است.

تونرهای رنگی 85 تا 95 درصد پلاستیک هستند که به صورت پودر بسیار ریز آسیاب شده اند. هرچه دانه ها کوچکتر باشند، وضوح تصویر بهتر است.

از آنجایی که پلاستیک رسانای الکتریسیته نیست، ذرات می‌توانند بار ساکن را نگه دارند و مانند جوراب در خشک‌کن، به هر چیزی با بار مخالف می‌چسبند.

پرینترهای لیزری از این چسبندگی برای رساندن تونر به درام تصویربرداری و از آنجا به یک ورق کاغذ استفاده می‌کنند. سپس صفحه از میان رول های فیوزر داغ عبور می کند که پلاستیک را ذوب می کند و آن را به الیاف کاغذ می ریزد.

می توان از انواع پلیمرها استفاده کرد، اما پلی استر، مواد کت و شلوار دیسکو و بطری های نوشابه، انتخاب برتر امروزه است. این گران‌تر از استایرن آکریلات قدیمی است.

اوه، و شلوار خود را در آب داغ نشویید. این نقطه ذوب پایین، Dockers پنبه ای شما را به یک ترکیب پلی استر تبدیل می کند.