ژل رویال در عطاری باعث مسمومیت خریداران شد

ژل رویال در عطاری یک محصول طبیعی است که به عنوان مکمل غذایی و داروی گیاهی (حتی اگر منشا حیوانی داشته باشد) استفاده می شود.

نگهداری: در حالت خالص در یخچال نگهداری می شود. دمای مناسب سبزیجات است. در خارج از یخچال خراب نمی شود اما بعد از 8-10 روز بخشی از کیفیت خود را از دست می دهد.

دوزها و روش مصرف ژل رویال خالص: مقدار روزانه می تواند حدود 1 گرم برای بزرگسالان و نوجوانان و ½ گرم برای کودکان باشد – قاشق چسبیده تقریباً به صورت افقی حدود ½ گرم جمع می شود.

ترجیحاً باید صبح با معده خالی، کمی قبل از صبحانه مصرف شود. در صورت امکان باید زیر زبان قرار داده شود تا فوراً جذب غدد بزاقی شود. عالی است استفاده همراه با عسل، رقیق کردن مقدار مناسب در یک قاشق چای خوری عسل.

استفاده باید 2 یا 3 بار در سال برای دوره های حداقل 30 روزه در فواصل منظم تکرار شود: در صورت از دست دادن، سلامتی عالی را حفظ کرده و قدرت، پویایی، قدرت، شادی و خوش بینی را باز می گرداند.

ژل

ژل رویال ترشح طبیعی زنبورهای کارگر جوان (از طریق غدد حلقی) است. همانطور که به راحتی می توان استنباط کرد، ژل رویال غذای فوق العاده مادر بزرگ (ملکه زنبور عسل) و لاروهایی است که قرار است سلطنت را رهبری کنند.

به همین دلیل است که در داخل کندو یا لانه زنبور عسل، ژل رویال عمدتاً در سلول های سلطنتی (فضاهایی که به طور خاص برای تولد و رشد نمونه های غالب ایجاد شده است) ذخیره می شود.

چه زمانی از ژل رویال استفاده کنیم؟

ژل رویال شاید یکی از رایج ترین داروهای “تونیک عمومی” در جهان باشد. همچنین برای مبارزه با اثرات پیری و افزایش کارایی سیستم ایمنی استفاده می شود.

ژل رویال شبیه ژله ای با قوام نیمه مایع، رنگ شیری و طعمی خاص، معمولا اسیدی- معطر است.