پاکت بسته بندی میوه خشک که جان مردی را نجات داد

ظرفیت ابعاد دانه قهوه یا تفاله قهوه 8 اونس / 0.5 پوند و 16 اونس / 1 پوند. طرح خرده فروشی جذاب قابل چاپ در هر دو طرف برای برچسب گذاری سفارشی.

انتخاب بر اساس اتاق آشپزخانه و خانه: به لطف یک ورودی در هر اتاق، دنیای آشپزخانه و خانه را کشف کنید. برای کشف SME با 80 کارمند، Color Foods یک تجارت خانوادگی مستقل است که در مارسی مستقر است.

این شرکت به مدت 70 سال در فرآوری، پاکت بسته بندی میوه خشک که با برندهای Sun و La Favorite فروخته می شوند، تخصص دارد.

بسته بندی و اندازه – 50 عدد کیسه کاغذی کف تخت کرافت. 26.5 * 8.8 سانتی متر برای 8 اونس / 0.5 پوند دانه قهوه یا تفاله قهوه؛ 34 × 10 سانتی متر برای 16 اونس / 1 پوند دانه قهوه یا تفاله قهوه.

پاکت

برای تطبیق پیشنهاد خود با مصرف کنندگانی که به طور فزاینده ای نیاز دارند، به ویژه از نظر طراحی بسته بندی سازگار با محیط زیست، به تازگی بسته های مجموعه Les Fruits Moelleux La Favorite خود را تغییر داده است. و این، پس از مطالعه تمام جایگزین ها به مدت یک سال.

گزینه انتخاب شده شامل کیسه ای است که حاوی 40 درصد پلاستیک کمتر از استانداردهای بازار است. همراه با لایه ای از کاغذ (از درختان جنگل های مدیریت شده پایدار)، نگه داشتن کیف را به خوبی تضمین می کند و تزئینات و اطلاعات اجباری را با استفاده از جوهرهای مبتنی بر آب چاپ می کند.

از نظر خواص، اجازه می دهد تا محصول در طول چرخه زندگی خود حفظ شود. بسته بندی که عمدتا از کاغذ ساخته شده است را می توان در سطل دسته بندی انتخابی انداخت و در صنعت کاغذ بازیافت کرد.

ماری استورجز، مدیر تحقیق و توسعه در Color Foods می‌افزاید: «علاوه بر این، ما پیش‌بینی می‌کنیم که در آینده مرتب‌سازی با استفاده از یک نوع پلاستیک (در مقایسه با دو یا سه رزین کمپلکس مختلف) انجام شود، بنابراین این بسته‌بندی را در سال 2022 100٪ قابل بازیافت می‌کنیم.