نقل زنجبیلی باعث ایجاد رفاقت های طولانی مدت در بین اعضای جامعه خواهد شد

یک تکه شفاف شکر ذوب شده واقعاً بسیار یادآور شناور یخ است. اما اوج محبوبیت نقل زنجبیلی در دهه 70 و 80 دوره شوروی بود. علاوه بر پتوشکا، نقل ساده نیز تقاضای زیادی داشت.

تولید انبوه نقل تنها در قرن بیستم آغاز شد. انقلاب واقعی اختراع کارامل بود. اولین تولید سریال “چوب کارامل” در سال 1908 انجام شد. به هر حال، پتوشکا و سنجاب در کیف جاودانه شدند.

به نظر می رسد مجسمه های یک و نیم متری نقل تزئین شده به دوران کودکی باز می گردند. اکنون بسیاری از سنت های فرهنگی و آشپزی در هم آمیخته و در هم تنیده شده اند.

اما نقل در اشکال و اشکال مختلف، غذای لذیذ مورد علاقه میلیون ها نفر از مردم روی زمین است. در میان طعم ها و رنگ های بسیار، هر کدام از ما می توانیم کاراملی برای خود پیدا کنیم.

نقل

قلب‌ها، حیوانات کوچک، گل‌های خوراکی و میوه‌های روی یک چوب… شیدایی نقل به مناطق «خوراکی» دیگر نیز نفوذ کرده است: اکنون می‌توانید نه تنها کارامل، بلکه کوکی‌ها (چوب‌های شیرینی زنجبیلی) و شکلات‌ها نیز سفارش دهید و درست کنید. نقل شکلاتی) روی چوب. روی چوب). آب نبات چوبی را می توان در خانه تهیه کرد.

برای این کار به: شکر، آب و اسید سیتریک و یک قالب نقل نیاز دارید. کارامل خوشمزه ای دریافت خواهید کرد. من و مادرم تصمیم گرفتیم نقل خودمان را درست کنیم.

این چیزی است که از آن حاصل شد: بسیاری از مردم نمی دانند که نقل قندی روی چوب تعطیلات رسمی خود را دارد و در 20 فوریه جشن گرفته می شود.

ما تاریخچه خلقت و اینکه چوپا چاپ و نقل از چه چیزی ساخته شده اند را بررسی کردیم. هر دوی این نقل خوشمزه هستند. اما کدام بهتر است؟