مبل ماندگار و عمری که همه را هیجان زده کرد

کسانی که به دنبال یک مبل کاندید برای ماندگاری عمر خود هستند مبل راحتی ایتالیایی بهتر است خود را با برندون آشنا کنند.

براندون که به عنوان مبل نهایی برای افراد عملی متولد شده است، پس از مبل کلاسیک بازوی مربع شکل گرفته است هیچ چیز هیجان انگیزی در آنجا وجود ندارد.

با این حال، چیزی که هیجان‌انگیز است، این است که این مبل چقدر خوب ساخته شده است گوشواره طلا سفید و قیمت آن کمتر از 2000 دلار است. با این هزینه، بالشتک‌های فومی با چگالی بالا با پشتیبانی فنر، قاب بلوط جامد و پارچه‌ای سخت به دست می‌آورید.

این به خودی خود قابل توجه است، اما برای تکمیل آن، اگر اتفاق غیرقابل تصوری رخ دهد، می توانید تقریباً برای هر قسمت از مبل قطعات جایگزین بخرید. می‌توانید دسته‌ها، بالشتک‌ها، روکش‌های بالشتک و هر جزء مقطعی را برای نسخه سکشنال مبل تعویض کنید.

همه اینها براندون را تبدیل به یک کاناپه تقریبا ابدی می کند. آنها با یک دیوار از متن در صفحه اصلی به جزئیات زیادی در مورد این چیزها می پردازند.

البته چندین شرکت دیگر نیز وجود دارند که مبل‌های عالی می‌سازند لباس ورزشی زنانه دیجی کالا اما Simplicity Sofas بازی را به سطح بعدی می‌آورد. آنها مقدار باورنکردنی قابلیت سفارشی سازی را ارائه می دهند تا مطمئن شوند که دقیقاً کاناپه ای را که دوست دارید دریافت خواهید کرد.

این بدان معناست که برای کسانی که به دنبال یک مبل فوق‌العاده خاص می‌گردند، مانند یک کاناپه به‌اندازه آپارتمان، پایه‌های فلزی، هیولاهای مخملی قهوه‌ای با لوله‌های کنتراست مناسب است

به غیر از این واقعیت که کاناپه با عمق نشستن 21 اینچی بسیار مانکن لباس مراقب است، بقیه آن به شما بستگی دارد.

کاناپه های Simplicity سه نوع مختلف کوسن با استحکام متفاوت را در بالای 200+ پارچه ارائه می دهد.

نتیجه نهایی در نهایت به ترکیبی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد، به همین دلیل است که می‌خواهید قبل از ثبت سفارش، پیامی برای بحث در مورد جزئیات ارسال کنید.

  • منابع:
    1. The best and most comfortable sofas of 2022
  • تبلیغات: 
    1. معجزه خوردن ماهی و خواص آن بر روی بینایی
    2. ساخت نوار نقاله با شانه تخم مرغ های بازیافت شده!
    3. ریختن سقف کاذب بر سر 10 تا از هم وطنانمان
    4. طی کردن مراحلی تا موفقیت مالی