لامپ ال ای دی 75 وات می تواند باعث افزایش هوش کودکان شود

لامپ ال ای دی 75 وات منعطف که «ریبون ال ای دی» نیز نامیده می شود، یک مدار چاپی است که بر روی آن تراشه های SMD لحیم شده است و به شکل نواری به طول چندین متر است. با پلاستیک PVC مات پوشانده شده است.

برای ایجاد نورپردازی شخصی می توان آن را به طول دلخواه برش داد. برای انتخاب LED انعطاف پذیر خود، باید به تعداد LED در هر متر توجه ویژه ای داشته باشید که می تواند از 30 تا 120 LED در متر متغیر باشد.

هر چه تعداد ال ای دی ها در هر متر بیشتر باشد، همگنی نور در سراسر نوار بهتر خواهد بود و در نتیجه خروجی نور بهتر خواهد بود.

LED ها می توانند نور سفید را به طور مستقیم یا غیرمستقیم از طریق ترکیبی از سه رنگ اصلی (قرمز، آبی، سبز) ساطع کنند. در نهایت، می تواند ضد آب و ضد گرد و غبار (IP65) برای استفاده در فضای باز باشد.

UFO یا “HighBay” LED high bay به ویژه برای روشنایی با قدرت بالا در سطوح بسیار بزرگ و برای مدت طولانی طراحی شده است. بنابراین برای روشنایی در یک انبار صنعتی، کارخانه، کارگاه، آشیانه، پارکینگ یا مغازه ایده آل است.

لامپ

انرژی LED فقط نور ایجاد می کند و نه گرما، که اجازه می دهد تمام قدرت لامپ در روشنایی اتاق متمرکز شود.

چراغ بولارد برای روشن کردن و علامت گذاری یک مسیر، راهرو یا راهرو طراحی شده است. همچنین این امکان را فراهم می کند که یک زمینه را به صورت زیبایی شناختی تعیین کند.

به لطف درخشندگی نرم و پراکنده اش، مکان های خاصی را برجسته می کند. بولارد LED که فقط برای استفاده در فضای باز تولید می شود، ضد آب است و دارای شاخص حفاظت IP65 است.

لامپ های LED به لطف کارایی خود به سرعت به یک مرجع از نظر روشنایی تبدیل شده اند: آنها با قدرت روشن می شوند در حالی که مصرف کمی دارند. همچنین طول عمر بسیار بالایی دارند (بین 25 تا 30 سال).

فناوری LED ابتدا قبل از استفاده در انواع دیگر لامپ ها به لامپ ها گسترش یافت. در این مقاله مدل های مختلف لامپ های قابل تجهیز به تکنولوژی LED را ارائه می دهیم.