عروسک بافتنی تنها همدم دخترک نامرئی بود

کلاس کارشناسی ارشد به ساخت دو قلم اختصاص دارد. برای آنها، شما به همان نخی نیاز دارید که برای بالاتنه یک لباس بافتنی. ابتدا باید 8 صورت را با سوزن بافندگی تشکیل دهید.

سپس آنها باید برای بافتن عروسک بافتنی روی 3 سوزن بافندگی توزیع شوند: 3،3،2. پس از آن، 1 p بافته می شود. شماره 2: بزرگ کردن صورت در هر صفحه – 16. از 3 تا 22 ص. SX – 16 صفحه از 22 تا 26 صفحه برای بافتن. p .. در عین حال انتخاب رنگ متضاد نخ. ساعت 27 بعد از ظهر دوباره نخ سفید می گیریم – 16 نفر. از 28 تا 32 ال جی. دسته را با بافتنی پر می کنیم.

شماره 33: مردم، 2 نفر. به طور همزمان – 8 قطعه A 34 p. نخ را از طریق حلقه ها کشیده و کف دست را فشار می دهیم. ما با یک سوزن در امتداد کانتور لباس راه می رویم. R. برای شکل دادن نهایی کف دست.

کارگاه بافندگی عروسک رو به پایان است. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که موها، نان، دامن را درست کنیم و شلوار را نیز تزیین کنیم.

عروسک

برای ایجاد مو روی سوزن های بافندگی، باید 16 عدد را شماره گیری کنید. 2 ردیف اول از صورت تشکیل شده است. پ. در سوم، شما باید 2 صفحه اول را ببندید، سپس افراد را ببافید.

3 عدد آخر. بافتنی نکنید عروسک بافتنی را می‌پیچانیم و 4 پ را می‌بافیم، متشکل از صورت‌ها. پ. شماره 5 – افزایش در 2 ص اول، افراد. تا 5 تکه آخر، سپس دوباره کار را برمی گردانیم.

متشکل از مردم وقتی میخک آماده شد – 12 قطعه، حلقه ها را می توان بسته کرد. در این مرحله از کلاس مستر، قسمت پهن دوخته می شود و قسمت های باریکتر کمی به هم کشیده می شوند.

مو با نخ هایی به سر شفیره متصل می شود. بعد، شما باید بسته نرم افزاری را ببندید. یا دو پرتو درست کنید و مثل عروسک عکس در کناره ها قرار دهید.