ظروف پلاستیکی دست دوم باعث نابودی محیط زیست خواهد شد

شیر و مشتقات آن باید از نگهداری در عناصر پلاستیکی خودداری شود. بهتر با سلامت نشان می دهد که این غذاها را می توان برای چند ساعت نگهداری کرد، اما با گذشت زمان باکتری های مختلفی ظاهر می شوند.

به همین ترتیب، مشخص شده است که ظروف پلاستیکی دست دوم سطح دمای شیر، فرآیند تجزیه و ناراحتی معده را تغییر می دهد. توصیه می شود این محصولات را در ظروف شیشه ای یا سرامیکی نگهداری کنید.

سالادها: این نوع غذاها آنهایی هستند که بیشتر در ظروف پلاستیکی نگهداری می شوند و با وجود اینکه از آلوده شدن سالاد جلوگیری می کنند، ماندگاری طولانی مدت آنها را تضمین نمی کنند.

قهوه یا چای: این نوشیدنی ها که معمولاً در دمای گرم مصرف می شوند باید در ظروف با دمای سرد نگهداری شوند. زیرا دمای بالا باعث افزایش ظاهر باکتری ها می شود. قهوه می تواند با پلاستیک اکسید شود و بو و طعم آن را تغییر دهد.

ظروف

پنیر: این مشتق از شیر یکی از مواد غذایی است که پس از نگهداری در ظروف پلاستیکی، بیشترین خطر را دارد. همه پنیرها تولید عرق می کنند، بنابراین تماس با این عنصر باعث تولید قارچ و باکتری در غذا می شود.

به همین ترتیب، اگر پنیر بیش از سه روز و بدون باز کردن آن در داخل بماند، مواد فراری جمع می‌شود که باعث آلودگی محصول می‌شود، همانطور که Mejor con salud ذکر کرده است. علاوه بر این، بافت و خاصیت آن می تواند تحت تاثیر قرار گیرد و باعث ناراحتی معده در افراد شود.

به گفته سازمان جهانی بهداشت (WHO)، وجود میکروپلاستیک در آب آشامیدنی در سطوح فعلی خطری برای سلامتی ندارد.

با این حال، ماریا نیرا، مدیر بخش بهداشت عمومی، محیط زیست و عوامل اجتماعی تعیین کننده سلامت WHO توضیح می دهد که «داده های بیشتری در مورد اثرات میکروپلاستیک ها بر سلامتی مورد نیاز است، که در همه جا وجود دارد، حتی در آبی که می نوشیم.