سرامیک کف و بدنه می تواند باعث بروز کمر درد های عصبی شود

قبل از هر چیز می خواهم توضیح دهم که کاشی هایی که در خانه به عنوان پوشش کف یا دیوار داریم، تولید صنعتی هستند، یعنی برای کل فرآیند تولید با پشتیبانی ماشین آلات ساخته شده اند.

آزمایشگاه Ceramiche Liberati در تولید صنایع دستی سرامیک کف و بدنه کاربردی، هنری و تزئینی در سبک های مختلف تخصص دارد، بنابراین امروز می خواهم بر جنبه هایی از سرامیک تأکید کنم که سرامیک های صنعتی را از سرامیک های صنعتی در فرآیند تولید متمایز می کند.

سرامیک های دست ساز دست ساز هستند. از همان مرحله اول فرآوری که از انتخاب نوع خاک رس و تکنیک مورد استفاده برای مدل سازی (روی چرخ، با دال، با پرس، دست آزاد، در کلمبیایی و غیره) شروع می شود و تا انتهایی که با تزئین به پایان می رسد، “شیء” کاملاً دست ساز است.

ویژگی های سرامیک ساخته شده از قبیل شکل، رنگ و تزئین منحصراً به مهارت و توانایی سرامیست بستگی دارد. در 90 درصد موارد سرامیک های دست ساز قطعات منحصر به فرد خواهند بود، یعنی حتی اگر قابل تکرار باشند هرگز یکسان نخواهند بود.

سرامیک

سرامیک های صنعتی را «سرامیک سریال» نیز می نامند و توسط شرکت های بزرگ ساخته می شود که فرآیند ساخت در آنها کاملاً خودکار است.

به لطف تسمه‌های نقاله، پرس‌های صنعتی و قالب‌های متعدد، کار با خاک رس به سرعت امکان‌پذیر است، این فرآیند امکان ایجاد محصولات سرامیکی را به صورت سری، با اشکال ساده و تزئینات یکسان می‌دهد.

سرامیک هنری داستانی کاملا متفاوت است… هنر، اشتیاق و دانش عمیق مواد (خشت، لعاب، رنگ، اکسیدها و غیره)، تکنیک های مدل سازی (تراش، دال، پرس، دست آزاد، کلمبیایی) و انتخاب دقیق شلیک (کلاسیک، با کاهش اکسیژن، راکو و غیره) به صنعتگر این امکان را می دهد که مصنوعات منحصر به فرد با ارزش هنری زیادی ایجاد کند.

مجموع تجربیات و دانش هدف زیبایی شناختی که باید به آن دست یافت، هنرمند را در پردازش سرامیک از دیدگاه شخصی و پیشنهادی راهنمایی می کند. ایجاد سرامیک هایی که برای مبلمان در نظر گرفته شده اند به معنای ادغام جنبه های زینتی و کاربردی کار است.