تولید ماشین اسباب بازی پژو 206 بعد از استفاء مدیر عامل شرکت متوقف شد

اولین ماشین اسباب بازی پژو 206 جهان که می‌توان به‌طور قانونی در جاده‌ها راند، ظاهر شد. خودروی معرفی شده توسط کانال یوتیوب Car Throttle ‘YSA-021 Super Sport XXL’ است که بوق ها، چراغ های راهنما، چراغ ها و جزئیات به طور کامل اجرا شده است و هر آنچه برای رانندگی نیاز دارید را دارد.

شخصی که وسیله نقلیه را اصلاح کرده جیمز است که کانال یوتیوب “Stitch 76” را اداره می کند. او یک باتری اضافه کرد که برق را از 24 ولت به 48 ولت افزایش می دهد که به آن حداکثر سرعت 35 کیلومتر در ساعت و برد آن تا 6 کیلومتر را می دهد.

حداکثر تعداد سرنشین خودرو دو نفر است، اما برای سوار شدن دو نفر تنگ است و اگر مرکز ثقل درست نباشد، مشکلاتی در رانندگی پیش می آید.

جیمز گفت: “به دلیل کووید-19 با فرزندانم یک ماشین اسباب‌بازی کوچک خریدم. و رانندگی در آن را دوست داشتم، بنابراین وسیله‌ای ساختم که می‌توان آن را در جاده‌ها به این شکل رانندگی کرد.”

اسباب بازی

او همچنین اشاره کرد که ساخت سریع ترین ماشین اسباب بازی جهان هدف بعدی او خواهد بود. بیایید ویدیوی واقعی رانندگی را از طریق ویدیوی بالا تماشا کنیم تا ببینیم چه نوع وسیله نقلیه ای ظاهر می شود.

وقتی برای اولین بار وارد شدم، اسباب بازی های زیادی دیدم، از جمله لوازم التحریر، ذرت جادویی، شاهزاده خانم باربی، قطار کوچک، ماشین، پلاستیک، اولترامن…

من اصرار کردم یک اسباب بازی به ارزش 39 یوان بخرم، اما مادرم از خرید آن برای من امتناع کرد، من چهره تلخی داشتم، بنابراین مادرم حاضر شد این اسباب بازی را برای من بخرد.

این اسباب بازی اتوبوسی است که به اتوبوس دو طبقه تبدیل می شود. این اتوبوس اسباب بازی شباهت زیادی به اتوبوس واقعی دارد.

اتوبوس تک طبقه سفید است و پوسته آن به انگلیسی می گوید اتوبوس! وقتی اتوبوس دو طبقه می شود دوباره قرمز می شود.