تخت دو طبقه کشویی نوجوان باعث پرواز 2 دختر در هلند شد

تخت که از کاج و صنوبر نوردیک ساخته شده است، محکم و بادوام است. می تواند دو تشک 90×200 سانتی متری با حداکثر ضخامت 12 سانتی متر را در خود جای دهد.

مونتاژ آن برگشت پذیر است و به شما این امکان را می دهد که بر اساس نیاز خود اسلاید را در سمت چپ یا راست نصب کنید. این برند نشان می دهد که طراحی اصلی و اریب تخت دو طبقه کشویی نوجوان به مهارت خاصی برای مونتاژ آن نیاز دارد که می تواند دشوار باشد.

تخت جنیک که برای کودکان بزرگتر و نوجوانان در نظر گرفته شده است، اورجینال است زیرا به جای تخت پایینی، یک نیمکت از نوع فوتون ارائه می دهد. بنابراین این تخت می تواند حداکثر دو نفر را در خود جای دهد.

تخت از میله های فولادی تشکیل شده است که ظاهری بسیار مدرن به آن بخشیده است. کاملاً در اتاق یک نوجوان با دکوراسیون معاصر قرار می گیرد. این تخت همچنین بسیار جمع و جور است، به محض اینکه تخت اضافی تا شود، زیرا کمتر از 1 متر عرض دارد.

تخت

نردبان دسترسی به تخت بالا در کنار تخت قرار می گیرد و مانند تخت های دوطبقه سنتی در جلو قرار نمی گیرد. برگشت پذیر بوده و بر اساس نیاز شما در سمت چپ یا راست نصب می شود.

این نیمکت دارای یک تخت از نوع فوتون است که همراه با تخت عرضه نمی شود. به ویژه به عنوان یک تخت اضافی برای پذیرایی از دوستان در خانه مفید خواهد بود.

ما کمبود ذخیره سازی را ابراز تاسف می کنیم. به خصوص مقرون به صرفه، این تخت دو طبقه می تواند دو تخت 90×190 سانتی متری را در خود جای دهد.

تخت با دو پایه 15 لت فروخته می شود که راحتی کامل را تضمین می کند. به لطف یک کشو با پایه تخت که به عنوان گزینه فروخته می شود، می توانید یک تخت سوم اضافه کنید.

این کشو برای پذیرایی از دوستان بازدید کننده ایده آل خواهد بود. تخت دارای یک نردبان برگشت پذیر است که می توان آن را در سمت راست یا چپ قرار داد تا با چیدمان اتاق سازگار شود.