با پوشیدن کاپشن زنانه در بازار های بزرگ جهان سفر کنید

در اینجا گزینه های زیادی را مشاهده خواهید کرد که چه چیزی یک کاپشن زنانه در بازار بپوشید. ما عکسی از نمایش های اخیر طراحان مشهور را به شما نشان می دهیم تا الهام بخش شما برای ایجاد ظاهر منحصر به فرد خود باشد.

ابتدا در نظر بگیرید که با رنگ سفید چه بپوشید. این سایه کاملاً برای همه مناسب است: دختران با هر ساختار، هر رنگ مو و هر نوع رنگ.

از آزمایش کردن نترسید و رنگ سفید بیشتری به کمد لباس خود اضافه کنید. و با چه چیزی آن را ترکیب کنید – زیر را ببینید. بهترین ترکیب رنگ ها مخصوصا برای شما انتخاب شده است!

هرمس ترکیبی از سفید و زرد را ارائه می دهد. این یک دوئت سبک و آفتابی است که با انرژی اشباع و نشاط آور است. مرکز زرد با یک ژاکت، شلوار و کفش سفید قاب شده است.

کاپشن

این یک ایده روزمره عالی است. اگر با این ترکیب رنگ به پیاده روی، قرار ملاقات یا خرید بروید، به دنیا اطلاع می دهید که در حال و هوای آفتابی هستید و آماده به اشتراک گذاشتن آن هستید!

Beautiful People یک کت سفید سایز بزرگ را با بژ و خاکستری ترکیب می کند. سفید و بژ یک دوئت سخت و متوسط ​​ایجاد می کنند که هم در تابستان و هم در زمستان مرتبط است. سفید و خاکستری در کنار هم به اندازه سفید و بژ رسمی به نظر می رسند.

این یک ایده عالی برای زندگی روزمره و دفتر است. کد لباس از سایه هایی مانند بژ و خاکستری استقبال می کند. آنقدر خنثی هستند که توجه کارمندان و بازدیدکنندگان را منحرف نکنند. یک ژاکت سفید رنگی از خلوص و روشنایی را به این رنگ های آرام می بخشد.

سپتامبر قرمز یک ترکیب رنگ کلاسیک با حداکثر کنتراست را انتخاب می کند. یک ژاکت سفید یک کل واحد با دامنی به همان سایه است و درج های مشکی این زیبایی را تکمیل می کند.

ترکیب سفید و مشکی یک کلاسیک ابدی است که مورد علاقه دفتر کار، زندگی روزمره و مناسبت های خاص است. نسبت این سایه ها را خودتان انتخاب کنید: پنجاه و پنجاه، یا بیشتر سفید و کمتر سیاه، یا برعکس.