الکتروپمپ شناور می تواند موجب زمین لرزه شود

الکتروپمپ شناور استاندارد از موتورهای کوپله مستقیم به موتورهای مستقیم، از موتورهای القایی 4 قطبی به موتورهای 2 قطبی تغییر کرده اند و با گسترش اینورترها، افزایش سرعت، کوچک سازی، کاهش منابع، کاهش قیمت و هوشمندسازی پیشرفت کرده است.

علاوه بر این، در پاسخ به تقاضاهای مختلف بازار، مانند کاهش هزینه های ساخت و ساز با غوطه وری یا واحد سازی، توسعه یافته است.

علاوه بر این، نه تنها تامین مواد، بلکه صرفه جویی در انرژی به منظور ایجاد تعادل در محیط های مختلف مانند خود تولید محلی، خود مصرفی و جابجایی پایگاه های تولید جهانی اهمیت یافته است.

از نظر فناوری مربوط به پمپ ها، فناوری آنالیز سیالات پیشرفت چشمگیری داشته است و حتی پمپ های استاندارد با روش های آنالیز مانند آنالیز معکوس برای ساخت قطعات با راندمان بالا طراحی می شوند.

پمپ

در همین حال، اخیراً پیشرفت‌های اساسی در فن‌آوری موتور و فناوری کنترل پمپ‌های محرک صورت گرفته است. به طور خاص، راندمان بالا و سرعت بالای موتور توسط موتور سنکرون آهنربای دائم (موتور PM) و فن آوری درایور تأثیر زیادی در طراحی پمپ دارد.

علاوه بر این پیشرفت ها در عملکرد و فناوری، توسعه محصولات بسیار کاربردی و متمایز برای پمپ ها مورد نیاز است زیرا کیفیت آب اخیراً در زمینه پمپ های آبرسانی بسیار مهم شده است.

به طور خاص، علاوه بر آب آشامیدنی، تقاضا برای آب کاربردی مانند آب گازدار، آب قلیایی و آب دریاهای عمیق نه تنها در ژاپن بلکه در سراسر جهان به طور جدی در حال افزایش است. در نتیجه، انتظار می‌رود توسعه فناوری‌های پمپ مرتبط و رقابت جهانی تشدید شود.

پمپ های مورد استفاده در زمینه های مختلف صنعتی اغلب در 24 ساعت شبانه روز و 365 روز سال در کار کامل هستند. علاوه بر این، پمپ هایی وجود دارند که در شرایط سخت با راه اندازی و خاموشی مکرر و نوسانات سریع بار بسته به ویژگی های سیستم و شرایط عملیاتی کار می کنند.

از آنجایی که پمپ نیز یک وسیله مکانیکی است، در صورت تجمع بار، ممکن است مشکلاتی در نقاط مختلف ایجاد شود که ممکن است عملکرد ایمن و کارآمد را مختل کند. بنابراین، معاینات منظم ضروری است.