استفاده زیاد از پودر دارچین برای لاغری باعث ایجاد التهاب در حنجره یک نوجوان شد

در غذاهای آسیای شرقی و مرکزی از پودر دارچین برای لاغری استفاده می شود.

دارچین در تهیه غذاهای سرد و گرم از مرغ (بوقلمون، مرغ) و دومین دوره گوشت بره (سرخ شده، خورش) و در چین و کره – در تهیه گوشت خوک سرخ شده استفاده می شود. دارچین طعم گوشت چرب را بهبود می بخشد.

دارچین در خرچو، چیخیرتم و انواع پلوها یافت می شود. در غذاهای مدرن اروپای غربی، دارچین را می توان در سالادهای میوه مرسوم و حتی در برخی از سالادهای سبزیجات یافت. به خوبی با اسفناج، هویج، کلم قرمز و ذرت شیر، و همچنین غذاهای سیب، به و گلابی جفت می شود.

دارچین و عسل – ترکیبی بسیار سالم است که مصرف روزانه دارچین با عسل برای صبحانه باعث بهبود عملکرد تنفسی و تقویت قلب می شود. در نتیجه خطر حمله قلبی را کاهش می دهد.

دارچین

مطالعات اخیر نشان داده است که میزان قند عسل برای حفظ قدرت بیشتر از مضر است و مصرف عسل به همراه دارچین برای حفظ عملکرد طبیعی در بعد از ظهر توصیه می شود.

مبتلایان به آرتریت می توانند روزانه 1 فنجان آب گرم با 2 قاشق چایخوری عسل و 1 قاشق چایخوری دارچین را صبح و عصر مصرف کنند. مصرف منظم آن حتی آرتریت مزمن را درمان می کند.

2 قاشق غذاخوری ل عسل و 3 قاشق چایخوری دارچین، رقیق شده در 400 میلی لیتر (2 فنجان) آب گرم، سطح کلسترول خون را در عرض 2 ساعت 10 درصد کاهش می دهد. با استفاده روزانه، سطح کلسترول به حالت عادی باز می گردد.

مصرف روزانه عسل و دارچین باعث تقویت عملکردهای محافظتی بدن و افزایش ایمنی می شود.

در صورت ریزش مو، می توانید ریشه مو را با خمیری از مخلوط روغن زیتون گرم شده، 1 قاشق غذاخوری چرب کنید. قاشق عسل، 1 قاشق چایخوری دارچین قبل از شستن موها به مدت 15 دقیقه.