اجاق گاز فردار اسنوا باعث ورشکستگی باقی کارخانه ها شد

وقتی صحبت از دکوراسیون آشپزخانه به میان می آید، یکی از مواردی که بیشتر مورد توجه قرار می گیرد، البته انتخاب اجاق گاز فردار اسنوا و فر است. اجاق گاز بخرم یا فر و اجاق گاز ترکیبی؟ سوال یکی از سوالات متداول است.

قبل از هر چیز، اجازه دهید به طور خلاصه به تفاوت های فنی این دو نگاه کنیم: کانترها واحدهای اجاقی هستند که مستقل از اجاق گاز طراحی شده اند و فقط اجاق گاز دارند و می توان آنها را روی پیشخوان قرار داد.

در گذشته که ماشین ظرفشویی در آشپزخانه ها چندان متداول نبود، طرح های فر بسیار بزرگتر بود و فر و اجاق گاز با هم طراحی و استفاده می شد.

البته این کار با توجه به شرایط آن دوره کاربردی داشت، اما امروزه اجاق گازها بسیار مفیدتر و کاربردی تر هستند زیرا در آشپزخانه ها به فضای اضافی برای ماشین ظرفشویی نیاز داریم و اکنون می توان فرها را در اندازه های بسیار کوچکتر اما با همان کارکرد و کارکرد تولید کرد.

اجاق

طرح هایی با عرض داخلی کافی بنابراین، در اکثر آشپزخانه های مدرن، اجاق گاز و مینی فرهای مستقل به جای استفاده از اجاق گاز و اجاق گاز ترجیح داده می شود.

البته مهمترین ویژگی مینی فر این است که می توان آن را روی پیشخوان یا در قسمت دیگری مستقل از محل کار قرار داد و در نتیجه باعث صرفه جویی در فضا می شود.

همچنین فریب نام مینی فر را نخورید، امروزه مینی فرها دو یا حتی سه طبقه با حجم های داخلی زیاد تولید می شوند و می توانند مانند فرهای سنتی کاربردی باشند.

به طور خلاصه، امروزه، اجاق گاز و اجاق گاز بسیار سودمندتر شده است، به خصوص برای آپارتمان های مدرن. با این حال، زمانی که تصمیم به خرید یک اجاق گاز می گیرید، البته همه علامت های سوال تمام نمی شود.