اتصالات لوله پی وی سی باعث شد تا زنی در آشپزخانه سکته کند

خم شدن لوله پی وی سی یا خاتصالات لوله پی وی سی به مواد اولیه نیاز دارد و خم شدن لوله پی وی سی عمدتاً به لوله پی وی سی 25 میلی متری نیاز دارد.

ماشین بقیه کارها یعنی خم کردن، گرم کردن، سوکت کردن و برش را انجام می دهد، همه اینها توسط خود دستگاه انجام می شود. برای کسب و کار خم کردن لوله پی وی سی، می توانید مواد خام یعنی لوله پی وی سی را بنا به نیاز خود درخواست کنید.

مواد اولیه را از کجا بخریم: همچنین می توانید مواد خام را به صورت آنلاین برای تجارت خم کردن لوله پی وی سی خریداری کنید. برای این کار، می توانید به راحتی آن را از وب سایت های آنلاین مانند IndiaMart، Alibaba خریداری کنید.

این کسب و کار نیازی به فضای لازم ندارد. زیرا این تجارت را می توان از خانه شروع کرد. این تجارت به اندازه خانه به فضایی نیاز دارد. جایی که می توانید مواد اولیه و کالاهای نهایی را در آن نگهداری کنید.

اتصالات

شما می توانید این تجارت را از خانه راه اندازی کنید. برای این کار می توانید 2 تا 4 نفر را در این تجارت لوله پی وی سی در کنار خود نگه دارید یا می توانید به راحتی خود و خانواده خود لوله پی وی سی خم را بسازید.

سطح لوله رنگی می شود و در نتیجه آلودگی “ولکانیزاسیون” ایجاد می شود که باعث می شود اتصالات لوله PVC به 5 برسد. توسط اکثر تولید کنندگان به عنوان یدک پی وی سی پلی اتیلن کلردار CPE به دلیل ویژگی های ساختاری به راحتی قابل تجزیه و اعوجاج مواد لوله را زرد می کند و حتی ممکن است در موارد شدید سیاه شود.

پلی اتیلن کلر CPE می تواند به راحتی با تثبیت کننده نمک سرب واکنش داده و pbcl2 را تشکیل دهد. تولید pbcl2 و سولفید سرب در محیط آلودگی گوگرد آسان است که لوله را به رنگ قهوه ای مایل به قرمز و سیاه تبدیل می کند.

پس از خواندن این مقاله، من متوجه شدم که شما درک کلی از سیاه شدن برخی از اتصالات لوله pvc دارید، پس از کشف مشکل سیاه شدن اتصالات لوله pvc، ابتدا باید از دلایل بالا رد کنید و سپس داروی مناسب را تجویز کنید.